1. Ogólna
Warunki ogólne są sporządzone zgodnie z prawem dotyczącym ochrony konsumentów, na podstawie zaleceń Izby Handlowej Słowenii oraz międzynarodowych kodeksów handlu elektronicznego. Sklep internetowy Muaystore (dalej zwany “sklepem internetowym”) jest prowadzony przez Tykhe d.o.o., dostawcę usług handlu elektronicznego (dalej zwany “Sprzedawcą”).
Informacje o firmie
- Nazwa : Tykhe d.o.o.
- Adres : Tykhe d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, Słowenia.
- Numer rejestracyjny : 8441413000
- Numer VAT UE : SI50999664
Podczas rejestracji w sklepie internetowym użytkownik otrzymuje nazwę użytkownika, która jest identyczna z jego adresem e-mail, oraz hasło użytkownika, które użytkownik sam ustala. Nazwa użytkownika i hasło użytkownika identyfikują użytkownika i przypisują go do wprowadzonych informacji. Rejestrując się, użytkownik gwarantuje, że ma ukończone 18 lat i jest odpowiedzialny za swoje działania. Rejestrując się, odwiedzający staje się użytkownikiem i uzyskuje prawo do dokonywania zakupów. Kupując produkt, użytkownik zostaje nabywcą. Niniejsze Warunki i postanowienia określają funkcjonowanie sklepu internetowego, prawa i obowiązki odwiedzającego, użytkownika i nabywcy oraz relację między Sprzedawcą a użytkownikiem jako nabywcą oferowanych przez sklep internetowy produktów.
Treść strony służy celom informacyjnym i edukacyjnym i nie może zastępować konsultacji medycznych. Jeśli chodzi o przydatność naszych porad i sugestii, zaleca się, aby nabywca skonsultował się z własnym lekarzem, biorąc pod uwagę swój stan zdrowia.
2. Dostęp do informacji
Sprzedawca zobowiązany jest zawsze udostępniać użytkownikowi:
- Dane identyfikacyjne Sprzedawcy (w szczególności nazwę i siedzibę firmy oraz unikalny numer identyfikacyjny, na podstawie którego firma jest zarejestrowana).
- Dane kontaktowe umożliwiające użytkownikowi szybką i skuteczną komunikację ze Sprzedawcą (adres e-mail, numer telefonu itp.).
- Informacje dotyczące głównych cech produktów lub usług zakupionych w sklepie internetowym, w tym usług posprzedażnych i gwarancji.
- Informacje na temat dostępu do produktów i usług będących częścią oferty sklepu internetowego.
- Sposób i warunki dostawy produktów oraz świadczenia usług, w szczególności miejsce i termin dostawy.
- Informacje dotyczące metody płatności.
- Informacje o ważności ofert sklepu internetowego.
- Informacje na temat okresu, w którym można zrezygnować z oferty oraz warunków rezygnacji.
- Informacje dotyczące zwrotu produktów, produktów, które można zwrócić, oraz kosztów zwrotu.
- Informacje na temat procedury reklamacji oraz dane kontaktowe osoby do kontaktu ze Sprzedawcą w celu komunikacji z użytkownikami.
3. Oferta produktów, czas dostawy i obsługa zamówień
Ze względu na charakter działalności internetowej, oferta produktów w sklepie internetowym jest regularnie aktualizowana i może ulegać zmianom. W związku z tym mogą wystąpić błędy. Aby je zgłosić, prosimy o kontakt za pośrednictwem adresu e-mail: info@muaystore.pl, postaramy się je usunąć najszybciej, jak to możliwe.
3.1. Czas dostawy
Czas dostawy towarów z magazynu wynosi zazwyczaj od 3 do 4 dni roboczych dla dostaw na terenie Polski. Wszystkie produkty w sklepie internetowym są dostępne w rozsądnym czasie.
3.2. Odbiór produktów i metody płatności
Aby uzyskać więcej informacji na temat dostawy, kliknij tutaj: [link to: https://muaystore.pl/faq/]
4. Ceny
Ceny naszych produktów są podane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (TVA) oraz inne obowiązujące podatki w dniu złożenia zamówienia, chyba że zaznaczono inaczej, i nie zawierają opłat za przetwarzanie i dostawę.
Wszystkie wyświetlane ceny dotyczą produktów i nie obejmują kosztów dostawy (patrz punkt 3). Wszystkie ceny obowiązują dla zamówień składanych online.
Wszystkie ceny obowiązują w chwili zakupu i nie mają ustalonej daty ważności. Obowiązują tylko w przypadku odpowiadających im zmian. Pomimo wyjątkowych starań Sprzedawcy, aby dostarczyć najbardziej aktualne i dokładne informacje, może się zdarzyć, że informacje dotyczące cen są nieprawidłowe.
5. Proces zakupów
5.1. Otrzymywanie zamówienia
Po złożeniu zamówienia użytkownik (kupujący) otrzyma potwierdzenie zamówienia od Sprzedawcy drogą elektroniczną. Użytkownik (kupujący) zawsze ma dostęp do informacji dotyczących treści i statusu zamówienia w sklepie internetowym, w swoim profilu.
5.2. Potwierdzenie zamówienia
Jeśli użytkownik (kupujący) nie anuluje swojego zamówienia, zamówienie zostanie przetworzone. Sprzedawca, po otrzymaniu zamówienia, sprawdza dostępność zamówionych produktów i potwierdza lub odrzuca zamówienie z określonej przyczyny. W celu zweryfikowania poprawności informacji i potwierdzenia adresu dostawy, Sprzedawca może skontaktować się telefonicznie z użytkownikiem (kupującym) pod podanym numerem telefonu. Po potwierdzeniu zamówienia, Sprzedawca powiadomi użytkownika (kupującego) drogą elektroniczną o przewidywanej dacie dostawy. Umowa zakupu produktów zamówionych między użytkownikiem (kupującym) a sprzedawcą zostaje zawarta na stałe na tym etapie (patrz punkt 6).
5.3. Wysyłka towarów
Sprzedawca przygotowuje zamówione produkty w ustalonym terminie. W wiadomości potwierdzającej zamówienie sprzedawca udostępnia klientowi (kupującemu) informacje dotyczące polityki zwrotów zamówionych produktów i informuje, jak postępować w przypadku reklamacji lub opóźnienia w dostawie.
6. Umowa sprzedaży
Sprzedawca dostarcza użytkownikowi dokonującemu zakupów w sklepie internetowym fakturę w formie pisemnej, zawierającą rozliczenie kosztów oraz informacje na temat prawa do odstąpienia od umowy poprzez zwrot zakupionych produktów, jeśli jest to możliwe i konieczne. Umowa sprzedaży w formie zamówienia jest przechowywana w formie elektronicznej na serwerze Sprzedawcy, a użytkownik (kupujący) ma do niej dostęp w swoim profilu. Umowa sprzedaży jest zawierana w języku francuskim. Umowa sprzedaży między Sprzedawcą a użytkownikiem (kupującym) wchodzi w życie w chwili, gdy Sprzedawca potwierdza zamówienie.
Od tego momentu wszystkie ceny i warunki zakupu są ostateczne i obowiązują zarówno Sprzedawcę, jak i użytkownika (kupującego).
7. Prawo odstąpienia od umowy
Formularz odstąpienia od umowy
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, przesyłając wiadomość na adres e-mail info@muaystore.pl w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny. Zwrot zakupionych produktów będzie uważany za odstąpienie od umowy sprzedaży. Jedynym kosztem dla klienta (kupującego) jest koszt odesłania produktów do sprzedawcy.
Kupione produkty muszą zostać zwrócone do sprzedawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania powiadomienia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Kupione produkty muszą zostać zwrócone nienaruszone w oryginalnym opakowaniu i w takiej samej ilości, chyba że produkty zostały zniszczone, wadliwe, zagubione lub ilość została zmniejszona, bez winy użytkownika.
Zwrot zostanie dokonany w ciągu maksymalnie 14 dni. Zwrot kwoty zapłaconej następuje tym samym środkiem płatności, który został użyty przez kupującego podczas zakupu (na konto bankowe lub konto PayPal).
Mimo że zawsze działamy w dobrej wierze, mogą wystąpić błędy na stronie.
Sprzedawca zobowiązuje się usunąć wykryty błąd jak najszybciej.
Użytkownik może powiadomić sprzedawcę o błędzie drogą elektroniczną lub telefonicznie pod numerem +386 40 364 244.
Jeśli błąd spowodował nieuzasadnione koszty, sprzedawca zobowiązuje się do ich rozwiązania najszybciej, jak to możliwe.
Sprzedawca starannie pakuje wszystkie produkty przed wysłaniem. Wszystkie zapakowane produkty są nietknięte i w oryginalnym opakowaniu.
Firma może wstrzymać płatność do momentu otrzymania zwróconego towaru lub do momentu, gdy użytkownik (kupujący) dostarczy dowód na zwrot towaru. Aby uzyskać więcej informacji na temat procesu zwrotu produktów, napisz do nas na adres info@muaystore.pl.
8. Rozwiązanie rzeczywistych błędów
Błąd jest rzeczywisty, jeśli:
- produkt nie ma niezbędnych cech do normalnego użytkowania lub sprzedaży;
- produkt nie ma cech niezbędnych do określonego przez kupującego celu, o ile sprzedawca jest tego świadomy lub powinien być;
- produkt nie posiada jakości i cech wyraźnie lub milcząco uzgodnionych lub określonych;
- sprzedawca dostarczył produkty, które nie odpowiadają normie lub wzorcowi, o ile próbka lub wzorzec nie jest prezentowany wyłącznie w celu powiadomienia.
Klient musi poinformować sprzedawcę i dostarczyć szczegółowy opis błędu oraz formularz reklamacyjny na adres info@muaystore.pl w ciągu 2 lat od daty odkrycia błędu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy, które występują po upływie 2 lat od zakupu. Kupujący musi umożliwić sprzedawcy zbadanie produktu.
Jeśli użytkownik (kupujący) zgłasza produkt w ciągu sześciu miesięcy od jego otrzymania, sprzedawca musi udowodnić, że roszczenie klienta (kupującego) jest bezzasadne, tj. że produkt nie ma żadnych błędów. Jeśli użytkownik (kupujący) składa reklamację sześć miesięcy po otrzymaniu produktu, użytkownik (kupujący) musi udowodnić istnienie błędu.
Użytkownik, który prawidłowo poinformował sprzedawcę o błędzie, ma prawo żądać od sprzedawcy:
- naprawy błędu na towarach lub
- zwrotu części zapłaconej kwoty proporcjonalnie do błędu lub
- wymiany wadliwego towaru na nowy, nieskazitelny towar lub
- zwrotu płatności.
Decyzja, którą roszczenie będzie dochodzić, należy wyłącznie do konsumenta i nie jest związana z kolejnością, w jakiej jest to ćwiczone.
Jeśli istnienie błędu w produktach nie budzi kontrowersji, sprzedawca musi zrealizować żądanie użytkownika najszybciej, lecz nie później niż w ciągu ośmiu dni.
Profesjonalny sprzedawca musi odpowiedzieć na piśmie na żądanie użytkownika, najpóźniej osiem dni po jego otrzymaniu, jeśli istnienie wady w produktach lub nieprawidłowości w usłudze budzi wątpliwości.
9. Gwarancja produktów technicznych
Produkt objęty jest gwarancją, jeśli jest ona wskazana na karcie gwarancyjnej lub na fakturze. W przypadku produktu, na który została udzielona gwarancja, sprzedawca gwarantuje nabywcy, że produkt ten będzie działać prawidłowo podczas okresu gwarancji, spełniając warunki gwarancji. W przypadku roszczeń gwarancyjnych obowiązują warunki gwarancji określone na karcie gwarancyjnej towarzyszącej produktowi. Sprzedawca gwarantuje nabywcy prawidłowe działanie produktu przez okres gwarancji, liczony od daty dostawy produktu nabywcy. Okres gwarancji wynosi rok lub tyle, ile jest wskazane na karcie gwarancyjnej. Gwarancję można reklamować za pomocą karty gwarancyjnej lub faktury, dlatego klient powinien je starannie przechowywać.
Jeśli produkt objęty obowiązkową gwarancją nie działa prawidłowo lub nie posiada cech wymienionych na karcie gwarancyjnej lub w reklamie, nabywca może najpierw zażądać od sprzedawcy usunięcia wad w okresie gwarancji na podstawie prawa ochrony konsumenta. Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wad działania produktu, które wystąpią w okresie gwarancji, w terminie nieprzekraczającym 45 dni od dnia otrzymania zgłoszenia o usterce. Jeśli produkt nie zostanie naprawiony w ciągu 45 dni, sprzedawca zobowiązany jest do wymiany produktu na nowy, nieskazitelny produkt tego samego rodzaju. Jeśli sprzedawca nie dokona naprawy ani wymiany w określonym terminie, nabywca może wypowiedzieć umowę i żądać zwrotu środków.
Gwarancja obowiązuje od dnia dostawy produktu do klienta i dotyczy wad materiałów i wykonania oraz wszystkich części produktu z wyjątkiem zużywalnych. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:
- wad wynikających z niespełnienia warunków użycia,
- awarii wynikających z niewłaściwej instalacji lub konserwacji,
- uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, nieodpowiedniego obchodzenia się, mechanicznego uszkodzenia produktu spowodowanego przez klienta oraz awarii z powodu siły wyższej (przepięcie, piorun itp.),
- gdy produkt został zmieniony przez klienta lub inną osobę nieuprawnioną (w tym nieuprawnionych techników serwisowych),
- w przypadku podłączenia do niewłaściwego napięcia lub rodzaju prądu,
- w przypadku użycia innych elementów, które nie są pierwotnie częścią produktu.
- W przypadku reklamacji gwarancyjnej sprzedawca sprawdzi, czy występują wady materiałów lub wykonania produktu, a naprawa gwarancyjna zostanie przeprowadzona po potwierdzeniu. Jeśli okaże się, że jest to zużycie, uszkodzenie lub wada wynikająca z niewłaściwego użytkowania lub zużycia produktu, reklamacja gwarancyjna zostanie odrzucona. Aby skorzystać z gwarancji, skontaktuj się ze sprzedawcą lub autoryzowanym centrum serwisowym wskazanym na karcie gwarancyjnej, dostarczając produkt, fakturę i kartę gwarancyjną. To umożliwi podjęcie kroków w celu przeprowadzenia naprawy.
Prawa konsumenta wynikające z gwarancji nie wyłączają przepisów dotyczących odpowiedzialności sprzedawcy za wady produktu.
10. Gwarancja satysfakcji
Zobowiązujemy się przestrzegać najwyższych standardów etycznych w zakresie biznesu i ochrony klientów, co odzwierciedla naszą gwarancję satysfakcji w 100%.
Zgodnie z poniższymi warunkami udzielamy prawa do zwrotu towarów w ciągu 30 dni, zwanej gwarancją satysfakcji. Oznacza to, że klient (kupujący) może zwrócić zakupione przedmioty nawet po upływie ustawowego prawa do odstąpienia od umowy wynoszącego 60 dni. Klient (kupujący) może skorzystać z gwarancji satysfakcji, zwracając przedmioty i wysyłając je pocztą (na adres: Tykhe d.o.o., PE Izola, Kajuhova ulica 36, 6310 Izola, Słowenia, więcej informacji: info@muaystore.pl) w ciągu 60 dni od daty otrzymania. Klient otrzyma pełny zwrot ceny zakupu przedmiotów, pomniejszony o koszty dostawy, wysyłki i zwrotu, pod warunkiem, że klient spełni wszystkie poniższe warunki.
Aby skorzystać z gwarancji satysfakcji, klient (kupujący) musi wypełnić wniosek online w celu skorzystania z gwarancji satysfakcji. Wypełnienie powyższego formularza online traktowane jest jako wykonanie przez klienta (kupującego) prawa do gwarancji satysfakcji. Wypełnienie powyższego formularza online to jedyny ważny sposób ubiegania się o gwarancję satysfakcji. Każda inna forma komunikacji w tej sprawie będzie ignorowana przez dostawcę.
Produkty objęte gwarancją satysfakcji są wyraźnie oznaczone w sklepie internetowym. Jeśli klient (kupujący) nie jest zadowolony z zakupu, sprzedawca zwróci klientowi (kupującemu) pełny zwrot w ciągu 30 dni od złożenia wniosku o gwarancję. Jedynymi kosztami ponoszonymi przez klienta (kupującego) podczas składania wniosku o gwarancję satysfakcji są koszty zwrotu produktów do sprzedawcy.
Gwarancja satysfakcji obowiązuje przez 30 dni od daty otrzymania zamówienia i dotyczy produktów przeznaczonych do okresu użytkowania przez 1 miesiąc. Klient (kupujący) może również otrzymać zwrot pieniędzy za paczki przeznaczone na kilka miesięcy użytkowania, ale musi zwrócić niewykorzystane produkty w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu i ilości, chyba że produkty zostały zniszczone, uszkodzone, zaginęły lub ich ilość zmniejszyła się, bez używania ich przez klienta (kupującego).
Gwarancję satysfakcji można rościć tylko na podstawie oryginalnego dowodu zakupu.
Klient (kupujący) może rościć prawo do gwarancji satysfakcji tylko raz w ciągu roku dla tego samego produktu. Klient (kupujący) może składać trzy roszczenia o gwarancję satysfakcji w ciągu roku dla różnych produktów.
Sprzedawca gwarantuje, że produkt będzie działać zgodnie z jego przeznaczeniem, jeśli klient (kupujący) będzie stosować dostarczone instrukcje. To stanowi podstawę do ubiegania się o gwarancję satysfakcji. Aby uzyskać więcej informacji na temat procedury zwrotu, prosimy wysłać e-mail na adres info@muaystore.pl.
11. Dostawa
Sprzedawca dostarczy zamówione produkty użytkownikowi (kupującemu) w ustalonym terminie. Partnerem umownym jest firma kurierska Packeta. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wyboru innej usługi dostawy, jeśli zapewnia ona bardziej efektywne usługi.
W przypadku widocznego uszkodzenia opakowania lub towaru, reklamację klienta należy zgłosić dostawcy lub usłudze dostawy po otrzymaniu towaru. Kupujący takich towarów nie jest zobowiązany do ich przyjęcia i może odmówić dostawy. W przypadku fizycznego uszkodzenia paczki, braku zawartości, oznak otwarcia lub jeśli produkty są uszkodzone wewnątrz paczki, a klient nadal przyjął paczkę, kupujący musi wtedy złożyć reklamację u dostawcy usługi.
12. Bezpieczeństwo
Sprzedawca wykorzystuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony przechowywania i przesyłania danych osobowych oraz płatności. W tym celu Sprzedawca korzysta z Certyfikatu SSL 128-bitowego, wydanego przez autoryzowaną organizację.
Bezpieczeństwo autoryzacji i transakcji kartami kredytowymi jest zapewniane przez system MegaPOS. Autoryzacje kart kredytowych są dokonywane w czasie rzeczywistym, z natychmiastową weryfikacją danych w banku. Dane kart kredytowych nie są przechowywane na serwerze Sprzedawcy.
Użytkownik ponosi również odpowiedzialność za bezpieczeństwo, zarówno za bezpieczeństwo nazwy użytkownika i hasła, jak i za oprogramowanie używane oraz ochronę antywirusową swojego własnego komputera.
13. Polityka prywatności
Polityka prywatności, która jest również częścią ogólnych warunków, jest dostępna tutaj: [link do polityki prywatności]
14. Odpowiedzialność
Mimo wszelkich starań, Sprzedawca będzie dążyć do zapewnienia prawidłowych i aktualnych informacji w swoim sklepie internetowym, ale cechy produktów, daty dostawy lub ceny mogą zmieniać się tak szybko, że Sprzedawca nie zawsze będzie w stanie aktualizować informacje publikowane w sklepie internetowym na bieżąco.
Mimo że Sprzedawca stara się dostarczyć dokładne zdjęcia produktów sprzedawanych w sklepie internetowym, wszystkie zdjęcia należy traktować jako symboliczne. Zdjęcia nie odzwierciedlają funkcji produktu.
15. Reklamacje, spory i stosowanie prawa
Sprzedawca przestrzega obowiązujących przepisów dotyczących ochrony konsumenta. Sprzedawca ustanowił efektywny system rozstrzygania reklamacji i wyznaczył osobę do kontaktu w przypadku problemów, dostępną dla użytkownika (kupującego) za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. W tych przypadkach użytkownik (kupujący) może ubiegać się o pomoc. Reklamacje można wysyłać na adres e-mail: info@muaystore.pl.
Procedura reklamacji jest poufna. W ciągu 5 dni roboczych Sprzedawca potwierdzi otrzymanie reklamacji i poinformuje użytkownika (kupującego) o planowanym czasie trwania procedury oraz na bieżąco informuje o postępie procedury. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie spory polubownie. W przypadku braku możliwości zawarcia ugody, wszelkie spory między Sprzedawcą a użytkownikiem (kupującym) będą rozstrzygane przez właściwe instancje w Lublanie. Zarówno Sprzedawca, jak i użytkownik (kupujący) uznają ważność komunikacji elektronicznej (za pośrednictwem poczty elektronicznej) w procesach sądowych.
Niniejsze Warunki i postanowienia oraz wszelkie spory między Sprzedawcą a użytkownikiem (kupującym) podlegają przepisom procedury sloewńskiej.
W każdym przypadku oraz w odniesieniu do praw i obowiązków, które nie są uregulowane w Warunkach i postanowieniach, będą stosowane przepisy ustawy o zobowiązaniach, ustawy o handlu elektronicznym, ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie konsumentów.
15.1 Pozasądowe Rozstrzyganie Sporów Konsumenckich
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Muaystore nie uznaje żadnych pozasądowych instytucji rozstrzygania sporów konsumenckich za kompetentne do rozwiązywania konfliktów konsumenckich zgłaszanych na podstawie Ustawy o pozasądowym rozstrzyganiu sporów konsumenckich (zwaną dalej: ZlsRPS).
Jeśli klient/konsument nie jest zadowolony z rozwiązania reklamacji, zgodnie z ZlsRPS może rozpocząć pozasądową procedurę rozstrzygania sporów konsumenckich za pośrednictwem europejskiej platformy rozstrzygania sporów online (ODR). Zgodnie z ZlsRPS, Muaystore udostępnia również elektroniczny link do europejskiej platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
Klient może również zdecydować się na wszczęcie postępowania sądowego przed sądem właściwym dla jego miejsca zamieszkania.
16. Zmiany w Regulaminie
W przypadku zmian w przepisach dotyczących działania sklepów internetowych, ochrony danych oraz innych obszarów związanych z działaniem sklepu internetowego Sprzedawcy, a także zmian w jego własnych politykach biznesowych, Sprzedawca może zmieniać i/lub uzupełniać niniejszy Regulamin i informować użytkowników w odpowiedni sposób. Każda zmiana i/lub uzupełnienie niniejszego Regulaminu wchodzi w życie i staje się obowiązujące osiem dni po opublikowaniu zmian i/lub uzupełnień. Jeśli zmiany i/lub uzupełnienia Regulaminu są konieczne w celu spełnienia przepisów, mogą one wyjątkowo wchodzić w życie i być stosowane wcześniej. Użytkownik (klient), który nie zgadza się z zmianami i/lub uzupełnieniami Regulaminu, musi anulować swoją rejestrację w ciągu ośmiu dni; po tym okresie anulacja rejestracji nie jest już możliwa. Anulowanie rejestracji odbywa się za pomocą pisemnego oświadczenia użytkownika skierowanego do Sprzedawcy.
Ogólne warunki i postanowienia zostały zatwierdzone przez dyrektora Tykhe d.o.o., Daša Lesjak, Izola, 3 marca 2023 roku.
Życzymy udanych zakupów w naszym sklepie internetowym!
